www.kempenflex.nl maakt gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website voor de bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken.

    ๐—ช๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ๐—ผ๐—บ ๐—ท๐—ฒ ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ธ๐—ฒ๐—ฟ ๐—ฝ๐—ฎ๐˜‚๐˜‡๐—ฒ๐˜€ ๐—บ๐—ผ๐—ฒ๐˜ ๐—ป๐—ฒ๐—บ๐—ฒ๐—ป ๐—ฒ๐—ป ๐—บ๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ ๐—บ๐—ผ๐—ฒ๐˜ ๐—ผ๐—ป๐˜๐˜€๐—ฝ๐—ฎ๐—ป๐—ป๐—ฒ๐—ป?

    ๐—ช๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ๐—ผ๐—บ ๐—ท๐—ฒ ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ธ๐—ฒ๐—ฟ ๐—ฝ๐—ฎ๐˜‚๐˜‡๐—ฒ๐˜€ ๐—บ๐—ผ๐—ฒ๐˜ ๐—ป๐—ฒ๐—บ๐—ฒ๐—ป ๐—ฒ๐—ป ๐—บ๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ ๐—บ๐—ผ๐—ฒ๐˜ ๐—ผ๐—ป๐˜๐˜€๐—ฝ๐—ฎ๐—ป๐—ป๐—ฒ๐—ป?

    Wij leggen je uit waarom dit belangrijk is en geven je 5 tips!๐Ÿซตโœ…
    Hoe drukker je het hebt, hoe meer momenten je moet inplannen voor rust en ontspanning. Dat lijkt en voelt onmogelijk, maar zoals de meeste dingen, is het dat niet. Het idee van een pauze nemen met een vol schema lijkt averechts, maar is juist wat je nodig hebt om al die taken af te ronden en jezelf niet te overwerken.
    Misschien krijg je alles ook wel af zonder pauze. Maar het vreet energie op, en de volgende keer dat je het druk hebt kom je die energie te kort.
    Met deze tips heb je betere pauzes en dus ook meer energie tijdens momenten waarin je wel werkt!

    ๐ŸŸฉ๐— ๐—ฒ๐—ฑ๐—ถ๐˜๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ ๐—ฒ๐—ฒ๐—ป๐˜€ ๐˜„๐—ฎ๐˜ ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ธ๐—ฒ๐—ฟ
    De volgende tips hebben alleen zin als je ook meer grip krijgt op wat er in je hoofd gebeurt. Meditatie is er niet om je gedachten onder controle te krijgen, maar meer om je bewust te worden van wat er in je hoofd gebeurt.

    ๐ŸŸฉ๐—ฉ๐—ผ๐—น๐—น๐—ฒ๐—ฑ๐—ถ๐—ด ๐—ฎ๐—ณ๐˜€๐—ฐ๐—ต๐—ฎ๐—ธ๐—ฒ๐—น๐—ฒ๐—ป ๐—ฏ๐—ฒ๐˜๐—ฒ๐—ธ๐—ฒ๐—ป๐˜ ๐˜ƒ๐—ผ๐—น๐—น๐—ฒ๐—ฑ๐—ถ๐—ด ๐˜‚๐—ถ๐˜๐˜€๐—ฐ๐—ต๐—ฎ๐—ธ๐—ฒ๐—น๐—ฒ๐—ป
    Neem jij af en toe een minipauze aan je bureau, waarin je het werk aan de kant legt en je telefoon erbij pakt? Het is ontzettend verleidelijk en lijkt op ontspanning โ€“ kattenfilmpjes zijn immers geen werk โ€“ maar het geeft geen energie, en je schakelt ook niet echt af.
    Wat doe je dan wel in die korte pauzes? Ontspannen zonder apparaten of content, of socializen! Dit zijn de enige twee activiteiten waarmee je je batterij weer oplaadt.

    ๐ŸŸฉ๐—ก๐—ฒ๐—ฒ๐—บ ๐˜ƒ๐—ฟ๐—ผ๐—ฒ๐—ด ๐—ฒ๐—ป ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ฎ๐—ธ ๐—ธ๐—ผ๐—ฟ๐˜๐—ฒ ๐—ฝ๐—ฎ๐˜‚๐˜‡๐—ฒ๐˜€
    Het is belangrijk dat pauzes op je to-do list staan. Maak ze onderdeel van je dagelijkse planning!
    Wie vaker pauzes neemt, kan ook met kortere pauzes al meer bereiken. Tien minuten hier en daar kan dus al genoeg zijn: even rondlopen, kletsen met een collega of lekker even mediteren.

    ๐ŸŸฉ๐—›๐—ฎ๐—ฎ๐—น ๐—ฒ๐—ฒ๐—ป ๐—ณ๐—ฟ๐—ถ๐˜€๐˜€๐—ฒ ๐—ป๐—ฒ๐˜‚๐˜€
    Ga even weg uit je leer- of werkomgeving en ga naar buiten. Haal een frisse neus door een korte wandeling te maken, loop even naar de supermarkt of haal koffie op de hoek van de straat.

    ๐ŸŸฉ๐—•๐—น๐—ถ๐—ท๐—ณ ๐—ถ๐—ป ๐—ฏ๐—ฒ๐˜„๐—ฒ๐—ด๐—ถ๐—ป๐—ด
    Onderzoek toont aan dat wat vaker bewegen juist voor meer energie zorgt en een goede manier is om pauzes door te brengen. Dus ga een stukje wandelen in je pauze of neem de trap, loop naar een collega om een koffie te brengen. Dit alles is een vorm van ontspannen voor je brein, waar ook je lijf wat aan heeft.